Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Zarówno korek wlewu paliwa plastikowy, jak i metalowy, z czasem może wymagać wymiany. Co prawda sam korek produkuje się z materiałów odpornych na oddziaływanie chemikaliów zawartych w paliwie, jednak degradacji ulega, po latach użytkowania, gumowa uszczelka znajdująca się pomiędzy korkiem a wlewem. Guma z czasem zaczyna twardnieć na skutek oddziaływania warunków atmosferycznych, zwłaszcza zaś silnych mrozów. Sprawia to, że uszczelka przestaje być w pełni nieprzepuszczalna.
Korek wlewu płynu ADBLUE 1526846 KN-087
Korek wlewu płynu ADBLUE 3020701221 KN-085
Korek wlewu paliwa FI80 pla.klucz z.boku REG 1
Korek wlewu paliwa fi 80 plastik 7085 Kent
Korek wlewu paliwa ADBLUE FI 60 z kl.tw 00324ADB NS84701
Korek wlewu paliwa plastikowy ma tę wyższość nad korkiem metalowym, że podczas siarczystych mrozów nie staje się lodowato zimny. Zwiększa to komfort użytkowania podczas tankowania samochodu, zwłaszcza, jeśli wybierzemy korek metalowy klasyczny, w wersji odkręcanej. Bardziej komfortowy w użytkowaniu jest korek wlewu paliwa plastikowy, najlepiej zaopatrzony w mechanizm pozwalający na otwarcie wlewu drogą naciśnięcia klapki wlewu. Takie rozwiązanie dodatkowo chroni ręce przed zabrudzeniami.
Uniwersalny korek wlewu paliwa plastikowy dostępny jest w niemal wszystkich rozmiarach, dzięki czemu można go dopasować do wlewu paliwa prawie każdego modelu samochodu. Trzeba jedynie mieć na uwadze, że nie w każdym wlewie taki korek się sprawdzi – jego szczelność może nie być całkowita.
Korek wlewu paliwa plastikowy w wersji uniwersalnej dostępny jest również w wersji z kluczykiem, dzięki którym bak z paliwem zabezpieczony jest przed nieuprawnioną ingerencją. Są to modele najczęściej wybierane przez kierowców. Warto zdecydować się również na wersję zaopatrzoną w filtr. Chroni on układ paliwowy przed przedostawaniem się wraz z benzyną zanieczyszczeń, takich jak pyły, jak również kropel wody.